2 Ağustos 2016 Salı

MURAT DALKILIÇ - BEN BİLMEM ŞARKI SÖZLERİ

MURAT DALKILIÇ - BEN BİLMEM ŞARKI SÖZLERİ

Yadırganacağı belliydi o tenin çocuğun
Aldandığın rengarenk kokusu onun
Yadırganacağı belliydi o tenin çocuğun
Aldandığın rengarenk kokusu onun

Evet akıl hesap yaparmış
Kader de gülermiş ya
Nasıl güldüysem orada kader olarak
İşte ben karşınızda

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin bir evvel

Ben bilmem ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin bir evvel

Evet akıl hesap yaparmış
Kader de gülermiş ya
Nasıl güldüysem orada kader olarak
İşte ben karşınızda

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin bir evvel

Ben bilmem ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin bir evvel

Ben bilmem ben bilmem
Oyun oynama hiç istemem
Aklını almayı da istememiştim aslında

Artık kendi kendine mi dersin
Manevi destek mi beklersin
Sen demeden nasıl geri gelsin bir evvel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder