10 Ağustos 2016 Çarşamba

BOYCOTT - DÖNER GELİR ŞARKI SÖZLERİ

BOYCOTT - DÖNER GELİR ŞARKISI VE SÖZLERİ

Kapı orada, açılır sokağa
Aydınlık basmadan karanlığa karış
Koşarak çık, ayıbın kadar
Dökül yollara, savrul avuç avuç
Kapı orada, açılır sokağa
Aydınlık basmadan karanlığa karış
Giyin ve çık, cürmün kadar
Yak yılları, savrul avuç avuç

Nereye gidersen git, kiminle gidersen git
Kalbinin hükmüyle, nasıl gidersen git
Bir zamanlar benim değil senin içindi bu aşk
Söyle ne içindi bu aşk, düşünerek git

Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Ama gelir sonuçta
Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Bana gelir sonuçta

Kapı orada, açılır sokağa
Aydınlık basmadan karanlığa karış
Koşarak çık, ayıbın kadar
Dökül yollara, savrul avuç avuç
Kapı orada, açılır sokağa
Aydınlık basmadan karanlığa karış
Giyin ve çık, cürmün kadar
Yak yılları, savrul avuç avuç

Nereye gidersen git, kiminle gidersen git
Kalbinin hükmüyle, nasıl gidersen git
Bir zamanlar benim değil senin içindi bu aşk
Söyle ne içindi bu aşk, düşünerek git

Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Ama gelir sonuçta
Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Bana gelir sonuçta
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Ama gelir sonuçta
Herkes bir gün döner, döner gelir
Hatıra olur, dile düşer gelir
Eski bir resim ele geçer gelir
Bana gelir sonuçta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder