30 Temmuz 2016 Cumartesi

KARANLIK SİSLİ BİR İZMİT GECESİ ŞARKI SÖZLERİ

KARANLIK SİSLİ BİR İZMİT GECESİ ŞARKI SÖZLERİ

Karanlık sisli bir İzmit gecesi
Tripteyim yine elimde resmi
Çok koydu elveda deyip gitmesi
Bu kalbim onu harbiden çok sevdi

Herkesin yanında var sevgilisi
Bize tersoyuz olmadı ki biri
Olmasın istemem sahte sevgili
Bir seni sevdim anlayamadın ki

Verilen bir çok sözün vardı
Senin yaptığın yakıştımı ki sevgilim
Uğruna nelerimi feda ettim
Kahpelik alin yazın olmuş senin

Gözlerin vardı beni benden alan
Sözlerin vardi ya hiç tutulmayan
Onsuzken dayan yüreğim dayan
Senin sevgin harbiden de bir yalan

Seninle evlilik hayali kurdum İzmit’te
Mutlu bir yaşamı umdum
Her neyse ben resminle avunurum
Şimdi ben çekip gidiyorum
LAY LA LAY LAY LA LAY

Duydum ki ilk besteyi takmamışsın
Sen benim aşkımı heves sanmışsın
Yüzün yok ilk besteyi dinlemeye
Senin sevgin harbiden de bak sahte

Seni ben görünce kalbim titriyor
Elim ayağıma hep dolanıyor
Geceler nedense sabah olmuyor
senin yokluğun neden çekilmiyor

Çarşıda görmüştüm seni biriyle
Bir de baktım elleri ellerinde
Demiştim dayan yüreğim diye
Sen de değmezmişsin benim sevgime

Her gece başka bir sıkıntı çıkar
Ellerim ellerini inan arar
Onsuzken hangi madde kafa yapar
Benim yokluğum sana fena koyar

LAY LA LAY LAY LA LAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder